CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 3, 2012

Pilihan

Hye, walaupon aq thu xde sesape yg bace blog aku tlis kcuali aq sndiri.. aq akn tetap greetings like ade je org lain bce. hehe, humm so tajuk tuu.

Its all about us. Tah la, mmg slah ak lah kn. Cakap xigt dunia. Sungguh rase mnyesal. Dose pon ade.. :(
tapi nk buat camne, pekara dh berlaku. cuma sekarng nie aku kena pstikn ak xbuat lagi lepas nie. huumm.

Pilihan tu..?? Antara ak selayaknya bersama dirinya atau x..? Sungguh sk sygkan dye dan berharap sgt dapat bersamanya, tpi andai kate aku bukanlah pilihan keluarganya, nak buat camana kan. Lagi pon ntah la, aku rase cam xleh nak ngam la ngan adik dye yang pempuan tu. Cam dye xsuke aku je. Sedehh.. :(

Ape pon, aku hanya akan terus berdoa dan berharap sgt ak ngan dye dapat disatukan secepat mungkin dan dengan selamat. Insyallah

p/s : sayang tunggu abang balik taw. Sayang sayangkan abang sangat. :)

0 comments: