CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 7, 2011

Engaged on 20112011

Dah bnyak kali rasenye ak buat tajuk nie. cuma yg bezakan nye adalah aku skrang mmg tunangan org. hehe. alhamdulillah. cuma blum buat mjlis rasmi je... :). See, tarikhnye lawo x..?? hehe. terima kasih sgt2..



Tunang sape ek..??? dengan ini, saya Nur Amalina Bt Roshan dan menerima lamaran Mohamad Faiz bin Bashir. :) sekian itulah nama tunang ak skrang. Ops, skrang tunang nty husband. Doakanlah ak ngan dye berkekalan ek. Oh, tarikh tu sbnarnya kbtulan ngan wedding sepupu dye. So, brfore kitorang berangkat dye smpat lamar ak secara rasmi dan mnyarungkan aku cincin. Ops, xsntuh tgan ek, actually aku yg masukkan spnuhnya dijari.. hehe... walaupon xguna cincin emas, cincin stainless steel pon jadi lah.. hehe.. thnks alot sayang.. :)

nie adalah pmberian yang paling bermakna buat saya. :)

p/s : setiap hari ku menantimu. :)

0 comments: